Upozornění

Postavy použité v povídkách jsou majetkem jejich původních autorů.
Povídky zde nejsou za účelem zisku.
Pokud se ti nelíbí sex dvou mužů, odejdi!
Za reklamy vložené do komentářů blokuji IP adresu a samozřejme je mažu!

čtvrtek 8. srpna 2013

Seiyuu Bishies se rozrůstá! :)

Rozhodla jsem se jít s dobou a svému blogu jsem vytvořila jeho vlastní facebookovou stránku. Z několika prostých důvodů mi to přišlo výhodné.

Za prvé je to spolehlivá a rychlá komunikace mezi větším množstvím lidí.

Za druhé mi to dává možnost přímo komunikovat s kýmkoliv z vás a taková možnost mě velmi těší, protože do komentářů odepisuji nerada - jsem přesvědčená, že spousta lidí si odpověď v komentech vůbec nepřečte :)

Takže kdokoliv máte zájem o novinky z mého blogu (včetně takových těch... ehm... omluv, že nestíhám, nebo že stíhám a juchů, kapitola bude dřív... :D), uložte si na svém FB následující stránku:

https://www.facebook.com/SeiyuuBishies

Těším se tam na vás!:)

Vaše Seiyuu

2 komentáře:

  1. Chybí mi Cesty... prosíím, kdy bude další díl? Smutně koukám... :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Prosim, bylo by mozno opravit povidku Asfodel. Kapitola 8 a 9 jsou stejne. Predem dekuji.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za tvůj komentář :)