Upozornění

Postavy použité v povídkách jsou majetkem jejich původních autorů.
Povídky zde nejsou za účelem zisku.
Pokud se ti nelíbí sex dvou mužů, odejdi!
Za reklamy vložené do komentářů blokuji IP adresu a samozřejme je mažu!

středa 7. srpna 2013

Mám krizi!

Nějak mi poslední dobou nejde psaní od ruky. Možná to na novém cyklu poznat je, možná není. Každopádně jsem tuhle vypisovku pojala jako takový trénink "vžij se do svých postav". Snad pobaví xD

Protože se tu v rozhovoru střídají tři strany, přidávám grafické znázornění toho, kdo zrovna mluví. Vzor určitě rychle odhalíte:)

varování: slash 15+
pairing: HP/SS/LM




"Mám krizi!"

"Morgano, co jsem komu udělal?"

"Přesně věci jako tahle mě na tobě nehorázně štvou!"

"Nechceš se nahrát na video, Pottere? Ušetříš si tím dech a mě čas."

"Netvrď mi, že víš, co to video vlastně je."

"Rozhodně jsem se to dozvěděl, když jsi jedno nechal na liště toho příšerného mudlovského kufříku, co na něm hraješ infantilní hry."

"Ehm...jaké video? A je to notebook, abys věděl."

"Netušil jsem, že jsi zatížený na kolíčky a provazy."

"Erm...totiž...ono to není tak, jak to-"

"Ten mudla na videu byl pěkně vybavený. Ten druhý taky. Vlastně všichni tři."

"Poslyš, každý si občas stáhne nějaké...é...video."

"Takže tou krizí ses mi vlastně snažil říct co? Že už tě nudím?"

"Ne, Seve! To rozhodně ne. Jen prostě..."

"Co teda?!"

"Poslední dobou jsi pěkně studenej čumák, abys věděl!"

"Prosím? Tobě vadí, že mám studený nos? Co je to za nesmysl?"

"Ne! To je mudlovské rčení. Prostě se ke mně chováš jak kdybych ti tu vadil!"

"Vadí mi to tvoje skuhrání!"

"Prostě mi přijde, že se mi dost nevěnuješ!"

"Takže proto se koukáš na ta videa?"

"Ne...no...možná. No a co?"

"Takže to mám brát tak, že by sis přál to, co je v té krabici?"

"Nooo...erm...."

*o hodinu později*

"Takhle jsem to nemyslel!"

"Pořád si jen stěžuješ."

"Rozhodně jsem si nepřál, abys sem přitáhl JEHO!"

"Severusi, ta koule na pásku patří do úst."

"Nemysli si, že mi nghco gh gogchy!"

"To byl dobrý nápad, Lucie."

"Samozřejmě. Šetří to spoustu slovních výlevů."

"Na druhou stranu, takhle se připravíš o to, co ještě pan Potter se svými ústy umí."

"Ghachkarde!"

"Jednou jsem tvého drahého viděl svázaného, ale tohle je rozhodně rajcovnější."

"Drahý opravdu je. Stojí mě spoustu nervů."

"Vypadáš, že máš krizi."

"Spíš z toho právě teď hodlám udělat krizi pana Pottera."

"Myslím, že na chvíli uvolním ten roubík, když sis zabral tu méněmluvnou část."

"Ty jeden - GKCHARDE!"

*o další dvě hodiny později*

"Harry?"

"..."

"Netvrď mi, že se ti to nelíbilo. Jinak by Malfoy odešel jako eunuch."

"Zítra si ani nesednu! A mám všude modřiny!"

"Příště ty provazy uvážu volněji, slibuju."

"Měl jsem vykloubené ruce dozadu! Víš, jak mě bolí ramena?!"

"To se dá spravit lehce."

"Aaaah, jo, přesně tam. Tohle ti fakt jde, Seve. Trochu doprava. Jo, mmmm...."

*o týden později*

"Mám krizi!"

"Lucius tu bude za pár minut."


"To jsem nem-ghchel...!"

6 komentářů:

Děkuji za tvůj komentář :)