Upozornění

Postavy použité v povídkách jsou majetkem jejich původních autorů.
Povídky zde nejsou za účelem zisku.
Pokud se ti nelíbí sex dvou mužů, odejdi!
Za reklamy vložené do komentářů blokuji IP adresu a samozřejme je mažu!

sobota 28. prosince 2013

Tradiční zásek

Moje drahé čtenářky a čtenáři,

už mě znáte nějaký ten rok a bohužel jsem zase v "zaseknuté etapě"svého tvoření. Škola a práce ze mě vysávají tolik duševní energie, že inspirace buď umřela, nebo dezertovala někam do exilu. Proto sem se rozhodla, že nemá cenu přidávat jednu kapitolu za jeden až dva měsíce. Skryté cesty nejprve dopíšu a pak teprve budu jednotlivé kapitoly ob pár dní zveřejňovat. Může to trvat měsíc, může to trvat rok. Ale celý ten příběh je pro mě příliš vzácný na to, aby umřel. Takže jednou se ho celý dozvíte :)

Zatím budu nárazově pokračovat ve stěhování blogu. 

Přeji vám všem to nejlepší do nového roku :)

Vaše
Seiyuu

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za tvůj komentář :)